DOBRÝ STAV BEDER, DOLNÍ ČÁSTI ZAD

Pokračujte dále pro udržení dobrého stavu.


Oblast beder je úzce spojena s kyčlemi a hrudníkem. Velmi často jsou bedra oblastí, kde chybí STABILITA. Díky tomu dochází k nadměrnému pohybu v kloubech obratlů, které reagují zánětem. Opakování takového stavu se po čase podepíše do stavu chrupavek či meziobratlových plotének.

Bederní páteř obzvlášť nemá ráda dlouhodobou statickou zátěž v sedu. Proto doporučujeme sed střídat s alternativními typy sedu, viz ERGOnávody, a dále prokládat sedavou práci dynamickými pohyby na pracovišti.

Naším jednoznačným cílem v péči o oblast beder je zajištění stability v této oblasti. Zpevnění trupového svalstva je potřeba provádět především na přední a boční straně, tzn. v oblasti břicha. Současně doporučujeme protažení hrudníku, ramen a kyčlí.


Vyhraďte si 10 MINUT času, nastavte si váš cvičební prostor a CVIČTE CVIKY NYNÍ.

Snažte se provádět cviky, BEZ BOLESTI, pokud to není možné pokračujte na další tip.

Pokud stále bolest přetrvává a nevíte si rady kontaktujte ve “Vaše zprávy” svého konzultanta.

Všechny Tipy si můžete projít KAŽDÝ DEN.


Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivá doporučení. Ihned je provádějte dle instrukcí.