FYZIOTERAPIE – NÁVODY

V této sekci jsou přehledně zobrazeny Vaše výsledky z posledního hodnocení společně s Fyzionávody na úpravu stavu.

Postupujte od Vašeho nejhoršího skóre v % až po preventivní cviky, které máte pro inspiraci u segmentů 100 %.

Frekvence cvičení je potřeba volit dle aktuálního stavu. Od 2x denně u bolestivých stavů, po 3x týdně u preventivních cviků. Délku cvičební jednotky je potřeba volit dle typu cviků. Protahovací a koordinační skupinu cviků je potřeba cvičit min. 5 min, avšak lze i 30 min. Aktivizační a posilovací cviky je potřeba cvičit ze začátku 2 min. a postupně zvyšovat trvání na 5, 10, až 15 min v rámci jedné cvičební jednotky.

Vždy dbejte na kvalitu provedení dle návodu. Po zacvičení byste se měli cítit lépe. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte svého konzultanta v CHATU.

Vždy máte možnost aktuální cvičební sérii zkonzultovat odborníkem přes Videokameru skrze služby VIDEOHOVOR – FYZIOTERAPEUT.

  • Hlava Získáno: 390 z 390 bodů
  • Krk Získáno: 290 z 360 bodů
  • Pravé rameno, lopatka, paže Získáno: 330 z 330 bodů
  • Levé rameno, lopatka, paže Získáno: 330 z 330 bodů
  • Pravá ruka Získáno: 270 z 360 bodů
  • Levá ruka Získáno: 360 z 360 bodů
  • Hrudník, páteř, žebra Získáno: 360 z 360 bodů
  • Bedra, dolní část zad Získáno: 280 z 390 bodů
  • Pravá kyčel Získáno: 390 z 390 bodů
  • Levá kyčel Získáno: 390 z 390 bodů
  • Pravé koleno Získáno: 360 z 360 bodů
  • Levé koleno Získáno: 360 z 360 bodů
  • Pravá noha Získáno: 390 z 390 bodů
  • Levá noha Získáno: 390 z 390 bodů