RIZIKOVÝ STAV PRAVÉ RUKY

Je na čase řešit současný stav k lepšímu a nepolevovat.


Oblast ruky a předloktí bývá často přetěžována repetitivním pohybem s nedostatkem odpočinku, příp. jednorázovou nadměrnou zátěží, typicky jarní práce na zahradě. Ruce jsou funkčně blízce spojeny s ramenem a oblastí krku, tedy při péči o ruce je potřeba pečovat také o rameno a krk.

V případě akutních bolestí rukou či předloktí poskytněte rukám klid k možnosti dostatečné regenerace. V opačném případě Vám akutní potíže přejdou do chronického stavu, kterého se budete velmi těžko zbavovat.

Naší snahou v péči o ruce by mělo být zajištění svalové rovnováhy na obou stranách předloktí, dále snaha vyhýbat se extrémním zalomením v zápěstí či prstech a také vhodný poměr zátěže a odpočinku.


Vyhraďte si 10 MINUT času, nastavte si váš cvičební prostor a CVIČTE CVIKY NYNÍ.

Snažte se provádět cviky, BEZ BOLESTI, pokud to není možné pokračujte na další tip.

Pokud stále bolest přetrvává a nevíte si rady kontaktujte ve “Vaše zprávy” svého konzultanta.

Všechny Tipy si projděte KAŽDÝ DEN minimálně 2x. Musíte tomu dát prioritu.


Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivá doporučení. Ihned je provádějte dle instrukcí.