DOBRÝ STAV PRAVÉHO RAMENE

Pokračujte dále pro udržení dobrého stavu.


Oblast ramene a lopatky je velmi blízce spojena s krkem, hrudní oblastí, rukama a předloktím. Špatné postavení ramen a jejich časté vystrčení dopředu, mění mechaniku pohybu v rameni, zatěžuje trapézy a podporuje rychlejší degeneraci ramenního kloubu.

Nevhodné postavení v rameni bývá také často příčinou tenisových loktů, kdy se nevhodná svalová aktivita šíří distálně do ruky a předloktí.

Naší snahou by mělo být vždy protažení přední strany svalů ovlivňující rameno, tedy prsních svalů, vyrovnání páteře a posílení zadních mezilopatkových svalů. Toto je základní předpoklad bezproblémového ramene.


Vyhraďte si 10 MINUT času, nastavte si váš cvičební prostor a CVIČTE CVIKY NYNÍ.

Snažte se provádět cviky, BEZ BOLESTI, pokud to není možné pokračujte na další tip.

Pokud se objevuje bolest a nevíte si rady kontaktujte ve “Vaše zprávy” svého konzultanta.

Všechny Tipy si můžete projít KAŽDÝ DEN.


Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivá doporučení. Ihned je provádějte dle instrukcí.